odvjetnik
(prestaro za odgovor)
Vice
2007-11-04 08:06:26 UTC
Jesi li i¹ao na hitnu,zvao policiju i ima¹ li te¹ke tjelesne povrede? Ako su
lake, mislim da ti se ne isplati, puno truda, malo para..
Meni je bio Krivaèiæ, a svi ti odvjetnici rade na postotak,plati¹ samo
vje¹taèenje-oko 2000 kn.
rocco
2007-11-04 11:12:01 UTC
Da bio sam na policiji, hitnoj, kod zubara... Ali mislim da nemam teŸe
ozljede, na jednom zubu je oti¹la kruna i par njih su malo popigani prema
nazad. Ma nije mi za pare, nego da dobiju zatvor, uvjetnu, ne¹to treæe. Jer
ionako to su zaboravljeni sluèajevi do 25 godina koji Ÿive na roditeljima, i
platit æe im roditelji, a ne oni...
_b_r_z_i_
2007-11-04 14:52:08 UTC
Da bio sam na policiji, hitnoj, kod zubara... Ali mislim da nemam te¾e
ozljede, na jednom zubu je oti¹la kruna i par njih su malo popigani prema
nazad. Ma nije mi za pare, nego da dobiju zatvor, uvjetnu, ne¹to treæe. Jer
ionako to su zaboravljeni sluèajevi do 25 godina koji ¾ive na roditeljima, i
platit æe im roditelji, a ne oni...
na znam kako se racuna ta ostecena kruna, ali slomljeni zub spada pod
teze ozljede (prelom kosti)

btw, tko te to tukao?
Stype Bones
2007-11-05 19:07:48 UTC